onsdag 10 mars 2010

Vårkänslor

12.15

En av fördelarna med att ha en hund i Sonys storlek är promenaderna. Nu när vårsolen skiner finns det nästan inget bättre än morgonpromenaderna.

mm... känner hur det bubblar i hela kroppen. All energi som sugs ut under vinterhalvåret håller på att laddas igen.
Ofta går jag och känner en urge att vilja göra något, som att jogga. Men vi vet alla att det aldrig kommer att hända för jag hatar att springa. Eller varför inte sy en sommarklänning? Det gjorde jag ju faktiskt förra året. (För övrigt så måste jag sy en klänning till Mario och Lisas brölopp.....)

Sen jag slutade med cambridge, så har jag gått upp ett kilo. Ett kilo är nog inte så mycket egentligen, MEN, jag känner att jag har blivit rundare och mina skinny jeans sitter lite för tight om midjan. Eftersom jag har lågproduktion av sköldkörtelhormonet så går jag upp i vikt av det minsta lilla gott jag stoppar in i munnen.. hinner jag med beachbodyn?

Efter inlägget ska jag till skolan. Efter skolan ska jag till gymmet. Efter gymmet ska jag hem igen och förmodligen plugga till omprovet på fredag. Vi får se vad jag gör.

Vårkänslor är kluriga. Så mycket måsten innan sommaren...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar