tisdag 16 mars 2010

Kommande fredag

11.50

Jag nämnde att E va ledig på kvällen nu på fredag. Igår la jag fram förslaget "Antingen går vi ut och äter middag på fredagkväll eller så går vi ut och äter brunch på söndag morgon", nämnde även att denna gång ska jag betala.
Till min förvåning så vart E förvånad över hela -vem som ska betala- grejen. Han valde middag, men verkade inte så förtjust med att jag skulle betala (?) så jag la fram ännu ett förslag. "Antingen betalar jag för middagen eller så får du en present istället", han valde det sistnämnda.

SÅÅÅ nu vet jag inte riktigt vad jag ska köpa.... Har två butiker jag funderar över, Filippa K eller Paul Smith, och jag har en ungefärlig budget. Detta är en sen födelsedagspresent till honom.


Filippa K eller Paul Smith,
Filippa K eller Paul Smith, Filippa K eller Paul Smith, Filippa K eller Paul Smith, Filippa K eller Paul Smith, Filippa K eller Paul Smith, Filippa K eller Paul Smith, Filippa K eller Paul Smith, Filippa K eller Paul Smith, Filippa K eller Paul Smith, Filippa K eller Paul Smith, Filippa K eller Paul Smith, Filippa K eller Paul Smith.......

Vad tycker du?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar