torsdag 11 mars 2010

Nytt jobb??

13.50

Jag borde sitta och plugga inför biologi provet imorn. Men jag ska bara ner och köpa flingor och sen kolla på ett till Grey's anatomy avsnitt innan jag sätter mig ner och gör skitet.

De senaste två dagarna har jag skickat ut närmare 10 CVn till olika ställen. 10 Cvn är inte mycket, men jag hoppas på att nappa någonstans.
Varför jag söker nytt jobb när jag redan har ett kan man ju undra. Fick liksom veta igår att det har blivit stora schema- och personaladminstrationsändringar på jobbet. Kort sagt, det finns inga extra pass förutom då en Heltidare vill va ledig eller någon är sjuk....
Detta funkar inte för mig. Jag har en tight budget att hålla så jag måste ha jobb. Därför har jag nu skickat massa cvn OCH det kommer att skickas flera. Man får ju va glad över att det är nu folk letar efter sommarjobbare, oftast kan man förlänga ett sommarjobbskontrakt till tillsvidare deltidsanställning.....
synd, för jag gillar verkligen alla på SSP Centralen :(((((((


Livet vore så mycket enklare ifall jag hade mer pengar *suck*



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar