måndag 29 mars 2010

Komma i form

13.49

Jag började träna med Christian förra veckan på tisdagen. Kan säga att onsdagen var inte nådig. Värken på insidan av låren, muskler man trodde aldrig fanns eller ens någonsin försökt träna... Ja men det var en skön känsla av att man har åstadkommit något.
Kunde tyvärr inte träna mer med honom resten av veckan, hade varit fullbokad med jobb och annat trevligt. Men planen är att minska 6kg till Juni. Något som Christian säger "låter helt rimligt", 0.5kg/vecka.

Ni kanske undrar vem Christian är. Delägare till fitnessguru.se Sveriges största fitness hemsida/blogg säger han också. Jag som aldrig riktigt varit fitnessmänniska har såklart aldrig hört talas om dem. Men tillbaka till vem Christian är.
Träffade honom nån gång jag var 18år? Vän till Adam (Adam är en Japan-nörd). Bor på Kungsholmen och förövrigt snygg. Han heter Ashton Kutcher i min telefonlista och pluggar Juristprogrammet på SU.

Mitt mål är att inte bli deffad och muskulös som en bodybuilder utan strama upp lite här och där och minska i vikt. Höjer mitt levaxin intag med 25 mikrogram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar