måndag 22 mars 2010

Chris hemkomst

00.11

Chris är en ok vän till mig. Vi har väl alltid haft gemensamma vänner men träffades inte förrän han bestämde sig för att flytta upp till sthlm från gbg. Sen hängde vi väl "ganska" intensivt ett tag där tills han skaffade sig en tjej...
Det tog så småningom slut och efter ett tag berättade han att han skulle flytta till Japan för att plugga språket. Mats och Björn försvann också, hela Lidingö-gänget splittrades.
Nu ett år senare kom Chris tillbaka igår. Han har väl inte ändrats så mycket? Kan snacka bra japanska och skaffat sig en ultra gullig flickvän som heter Yuuki!

Helt ärligt talat. Jag kunde nästa inte hålla mig från att dö av hennes gullighet. Orkar inte rabbla upp vad som är så gulligt med henne. Men det är nåt med japanskor och att vara gullig. Tycker du att din nuvarande tjej är gullig? Åk till Japan så får du se på vad Gullig är.

Ja förutom att hon är gullig så jobbar hon som tattuerare. Är det inte grymt?
Min bild gör henne inte rättvisa. Skyll på min cp dåliga Sony kamera som jag ska sälja snart.

Chris & Yuuki!


T.V sitter Sokai och hans tjej. Jag och Stefan som inte är med på bild agerade 5e respektiv 6e hjul.
@ Berns

1 kommentar:

  1. Fin blogg! Iallafall Mats kommer tillbaka så småningom ;)

    / Mats

    SvaraRadera