lördag 20 mars 2010

Provkörning

20.38

E och jag har varit tillsammans i mer än 1 år, träffatsvarandras föräldrar och släkt och rest utomlands tillsammans.

Så vi om seriösa förhållande-saker. Just hetaste samtalsämnet är Att flytta ihop.

Vi har till och från faktiskt bott ihop i korta perioder. Mest skedde det då jag flyttade upp till sthlm igen från Växjö. Men nu är det serious shit vi snackar om.
Jag har aldrig riktigt tyckt att flytta ihop med sin älskade är en så himla stor grej, men det är ganska stor grej nu med tanke på att jag tar med Sony och det är i en liten 1a vi ska bo 3 i (ja, jag räknar Sony som en person). Så E kom med ett förslag om att vi inte behöver ta ihop-flyttningen som en Absolut sanning. Utan vi kör en testperiod och se hur det går. Så vi bestämde oss att vi tar testperioden över sommaren då jag kommer att jobba, han kommer att jobba och jag inte har någon skola. Så det blir inget som rubbar samlivet som skolan.

Håll tummarna, snart är sommaren här. Då ska jag packa en resväska, ta med Sonys leksaker och mat och flytta in hos E :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar