lördag 26 februari 2011

SS12 fest

00.48

I torsdags hade vi klassfest i skolan. Där bjöds det på stenugnsbakade pizzor. Alla var nog med men några droppade av runt nio tiden. Det sköna med Learning Partner är att vi elever kan sitta kvar efter lektionstid och låna lokalen till förfest! Vi har ju nycklar och det är ingen larm i byggnaden om jag förstått det rätt.

Hur som!
Det var roligt att få festa med folket och man lärde väl känna vissa bättre. Kvällen slutade egentligen inte så bra, men det kunde ha varit värre :)
Var ganska tvungen att åka hem tidigt för att igår (fredags) skulle jag på observationsdag på TVR, har lite blandade känslor om jobbet. Ska på en sista intervju på måndag. Har aldrig sökt ett jobb med 3-stegs rekrytering och det känns bra att jag kommit till 3e steget ;D

Anyways, här kommer det lite bilder från torsdags! Och tack Alisa för tipset om hemsidan!





















Om jag ska summera kvällen så blir det. Mycket alkohol, och jag kan hålla lite med vad Pettersson sa "aldrig mer igen".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar