måndag 14 februari 2011

Glad alla Hjärtans dag!

21.08

Glad alla hjärtans dag mina vänner. Hoppas ni haft det en mycket trevlig dag, oavsett om du är singel eller upptagen. Själv startade jag dagen med en väldigt intressant och inspirerande föreläsning om Marknadsföring. Vi slutade tidigt (14.00) och jag hade gått om marginal för att hinna till jobbet. E jobbar också idag så vi firar inget... men för att vara ärlig så vill E inte fira för han ogillar dagar då man "måste fira", som sin födelsedag, Jul/nyår, Alla hjärtans dag ...

Hur som helst så hittade jag Ben & Jerrys i frysen, bubben måste nog ha köpt dem för att jag ringde och trippelkollade ifall han verkligen inte hade köpt nåt till mig (Mest för att veta ifall jag måste köpa nåt eller inte). Så ifall glassen inte har någon djupare mening än att han ville äta dem, så har jag ivf dekorerat helt egna muffins på jobbet som jag kan ge honom en guilt-trip med ;D
Dem är sjukt fula, nästan så att jag inte vill lägga upp bilder på dem. Men jag gjorde mitt bästa! Jag må vara duktig på att teckna och se detaljer, men dekorera en jävla muffin måste ha varit största utmaningen i år hittills.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar