tisdag 22 februari 2011

Iphone deco-case

20.10

Jag har på senare tid funderat på att dekorera en egen iphoneskal. Då och då får jag ryck och vill ha supergulligull accessoarer, om du inte vet vad jag menar så klicka här
.
Det jag skulle behöva är att hitta någonstans där de säljer kristallstenar/plaststenar i storpack till bra pris. Har googlat en hel del ikväll och försökt hitta både svenska och utländska sidor men har inte hittat så många återförsäljare som jag gillar. Färgerna ska vara främst vitt och rött, kanske eventuellt rosa?? Beroende på vad för motiv jag vill pyssla ihop.. hmmmm dessutom måste jag skaffa genomskinliga skal till min Iphone 3GS.

Så i måndags var jag på intervju hos TVR, det gick tydligen bra för de ringde upp mig samma dag och sa att jag kommit vidare till uttagning del 2. Så på fredag, min enda lediga dag i veckan :'(, så måste jag åka in och gå på observationsdag med en av säljarna. Det håller på från 13-16 ungefär. Efter det måste jag skynda mig till Hötorget.

Hur som. Varför dekorera iphone-skal? Känner att jag behöver något att göra på min obefintliga "lediga" tid som är enkelt och terapeutiskt. Har alltid varit någorlunda pysslig av mig, så det lär vara ett bra sätt att få tiden att gå :)


Jag hoppas att skalet kommer att se ut sådär...på sätt och vis minus bilderna. Så vi får hoppas! Önska mig lycka till :D

1 kommentar:

  1. http://www.okaeri.se/ har just öppnat en deco-avdelning =) De har dåligt med pärlor men i bloggen står det att de ska ta in mer färdiga delar(de har mycket sånt som man måste forma själv) i form av massa gulliga söksaker och whatnot :D kan ju bli tjusigt på ett skal!

    SvaraRadera