torsdag 10 februari 2011

Tentor

21.58

Ja igen. Ibland känns det som om vi har tentor sådär var och varannan vecka. Imorgon är det tenta på Ledarskap, jag tror att jag kommer att faila den, det gör inget för min del faktiskt. Då vet jag ivf hur den är uppbyggd och vad för frågor som kommit.

Ja juste. Många i klassen är upprörda över ett dumt idiotiskt test vi måste göra och betala 800kr för. Ett test som många företag har egna versioner av. Vi Måste göra den för att den tillhör kursen, så med andra ord får vi IG om vi inte gör den. Fast att betala 800kr för 14minuter och få en jävla personlighetsförklaring med färg känns inte så lockande just nu.. Tar hellre de 800kr och köper ett busskort. Vad spelar det för roll om jag får IG i kursen om jag inte ens kan komma till skolan, riiiight?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar