onsdag 9 februari 2011

Födelsedagsbarn!

13.44

Igår fyllde mitt hjärta 27år *DUM DUM DUMMMM*, gammal han börjar bli. Kanske dags att byta in mot en yngre? ;)

Hade lektion men gick mkt tidigare för att möta upp E vid Hötorgshallen där vi handlade mat vi skulle laga inför kvällen. Det blev oxfilé Oskar, dvs oxfilé med hummer. Till det hade vi mandelpotatis, vitsparris och choronsås. Till maten drack vi Ayala champagne, som är enbart gjort på vita druvor (vilket är ovanligt). Efterrätt blev chokladfondant med vaniljglass och färska bär :D








All sås och chokladfondant var ju i princip helt baserat på smör, så mycket smör har jag aldrig ätit under en och samma måltid.. skjut mkt ångest, men ack så gott!
E fick ingen födelsedagspresent av mig för att han inte ville ha, men något ska jag köpa, kanske inte nu men senare när jag fått pengar! Måste köpa busskort och betala annat skit till skolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar