tisdag 1 mars 2011

Hur var det nu igen?

23.22

Jag har tappat taget om tillvaron just nu. Mycket på G som jag inte riktigt känner för att ge 110% men som måste göras ändå. Ser fram emot sommaren då jag kan spendera dagarna på soffan eller en uteservering och lalla.
Det var väl ändå inte så längesen jag uppdatera bloggen, men ändå känner jag mig lite för seg. Nu när jag äntligen reggat mig hos Bloggtoppen så borde jag ju skriva lite oftare (rösta på mig!).

Så vad är det som händer framöver egentligen?

Säljprojekt till och med nästa fredag
MK affärsplan
Sälj affärsplan+säljsamtal
Muffinsfabriken
Praktik snart

Man kan tycka att det inte verkar så mycket men det är det. Mycket sker samtidigt så jag hinner aldrig vila upp mig eller ha ett liv utanför "plikterna". Dessutom får jag lite ångest varje gång jag drar mitt betalkort när jag handlar, känns som om pengarna som jag slitit för bara försvinner på inget vettigt.............. ska sluta låta så deprimerad nu.

Så fort E kommer hem från jobbet nu så ska vi sätta oss ner och kolla upp ett datum då jag, E, brorsan och mamma kan gå och äta grillbuffén på BTS. Jeanette ska dit nu i helgen, Kenny, Vincent, Seven, Michell och Linn var där förra veckan. Jag vill också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar