söndag 6 februari 2011

Dinner after AC

01.04

Jag har varit sugen på japanskt mat väldigt länge nu, även pasta på Vapiano. Så för att stilla ett utav mina sug så bestämde jag mig för att äta japanskt efter AC. Tanken var egentligen att det skulle landa på runt 100-lappen då jag är ganska fattig och måste spara pengar till att handla mat till Es födelsedagsmiddag nu på tisdag... vi får se.
Hur som, jag lade ut ett status på FB om nån ville hänga med och Mats nappade! Så vi åt middag på Murasaki som var närmast oss, förutom Akki sushi. Men där inne var folk packade om sill så jag lät bli att gå förbi där. Vi åt Yakiniku som vi uppdaterade till en 3 rätters-middag på Murasaki. Med alkoholfri dryck landade det på 345kr för mig, lite dyrare för Mats som drack mer än mig. Något jag kan rekommendera Alisa som en Alla Hjärtans Dags-middag med Clintan!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar