måndag 22 april 2013

Hong Kong dag 3: redan magsjuk

Jag blev sjuk. Riktig jävla jobbig sjuk.

Vet fan inte vad jag ätit eller vad jag tagit på.

Det började efter att jag besökt toaletten på den där japanska restaurangen med Rasmus, Emil och Hok Gwan. Min mage kändes lite konstig, tänkte inte mer på det. Sen gick vi till TST för att kolla på The lights of Symphony och kaffe på Starbucks. Då kände jag mig ganska dålig så efter åkte vi hem.
Killarna gick och köpte öl medan jag skyndade mig hem. Sen gick de bara ut för. Jag kräktes, magen va paj, fick kramp, feber och kallsvettades. Gick nog på toa fler än 8ggr.. Kunde inte heller dricka vatten trots att jag verkligen behövde. Blev förbannat uttorkad. Vid ett tillfälle inne i toan trodde jag att verkligen behövde läggas in med dropp innan jag får komplikationer av uttorkning. Låg i sängen och kunde inte röra mig eller sova. Var så kall!!! Emil och Rasmus kollade på Games of thrones. Diskuterade lite vad jag kunde ha fått i mig...dålig mat? Kan också vara bakterier på tunnelbanan/kollektivtrafiken. Jag har ju faktiskt varit ute mer än killarna och ätit saker de inte har..
Min kropp var som nån annans. Jag darrade, skakade, var otroligt svag men framförallt jävligt ynklig. Hatar att vara sjuk!!

Well. Emil väckte mig ibland och hällde i mig vatten, kollade så min feber..snällt av honom. Nån gång under natten slutade jag må så pass dåligt och så jag kunde sova ivf. Nu mår jag mycket mycket bättre. Måste fortfarande dricka massa vatten och jag behöver mat. Har bara ätit några mandlar.
Vi sov alla till 13.30 nån gång. Så nu ska vi ut på matjakt. För hoppas att jag inte svimmar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar