måndag 28 mars 2011

Oriflame skönhetsvisning

22.46

Glömde ju uppdatera om helgens höjdpunkt!

Började helgen med jobb, men såg fram emot söndagen då jag skulle bli provsminkad av Ploy för Oriflame skönshetsvisningen som Mäm arrangerar! Här kommer det en bild på Behind the Scene ;)


Jag ska föreställa Marie Antoinette fast i mer moderna kläder. Madonnas tolkning av Marie Antoinette. På bilden har jag en storlek 38 men fick på mig en storlek 36. Har gått ner så sjukt mycket nu sen jag började med Shape up, och planerar att gå ner lite till. Inte för visningens skull, utan för min egen. Så idag gick jag och köpte ett gruppträningsårskort på Friskis och Svettis
. Efter 1,5 månads uppehåll från gymmet och 1,5 års uppehåll från gruppträning så var min kropp ganska mör efter ett Bas pass. Jag vill gå på ett medel eller bas pass imorgon runt lunchtid innan jag jobbar, men vi får se om jag orkar ta mig upp med E.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar