måndag 28 mars 2011

Marknadsföring UPR

22.35

PUUUUUSTT!!!!!! Äntligen, efter flera flera fleeeerrra dagar i skolan och hemma är vi äntligen klara med Affärsplanen för UPR. Skickade in den idag när deadlinen är på onsdag, känns mycket bra faktiskt ;)
Det som återstår nu är presentationen, opponeringen och eventuell korrigering av arbetet. Och såklart tentan den 18April. Sen är det verkligen över.
Det här är våran logga som jag gjorde på PP. Enkel. Tanken är att den ska funka på T-shirts och andra arbetskläder också. Btw, UPR står för Ung Persona Resurs




Har knappt haft tid eller ork att uppdatera bloggen när det varit så mycket med skolan och jobbet. Från och med den här veckan kommer jag att bara jobba på Muffinsfabriken i kransen, känns både bra och dåligt. Det är ju mer drag i caféet än här borta. Men samtidigt har de tv i kransen och det är korta pass :)
Hade tänkt att jag skulle ha en ledig helg nu men i och med att den andra tjejen som jobbar på kransen inte kommer kunna ta en enda lördag i hela April så kände jag mig tvungen att täcka dem. Det är ju bara 6,5 timmes pass.

Annars börjar LIA 2 snart. Har inte brytt mig om att leta efter något nytt eftersom jag egentligen inte vill gå ut på praktik, men jag måste ändå sätta igång och kolla alternativ. Hade en pratstund med Björn och Micke om vad jag tyckte om LIAn, de tyckte att jag borde köra järnet ändå. Så vi kom fram till att jag borde rikta in mig mot eventbyråer än reklam&pr byråer. Så senare i veckan ska jag sätta igång så får vi hålla tummarna!

Ännu mer stress ^^;;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar