torsdag 17 mars 2011

Varför inte denna person

10.44

För er som undrar på FB vem denna person som jag mycket ogärna vill vistas i samma rum med tillägnar jag detta inlägg.

Personen i sig är en ung man som en gång i tiden tog kontakt med mig via Myspace. (ja jag har myspace)
Till en början verkade han normal och faktiskt ganska trevlig, men med tiden började alla dessa varningssignaler tjuta ut lite här och var. Det var när vi hade övergått från Myspace mail till msn då allting började urarta. Än idag tar han första priset på den Mest irriterande och creepigaste personen jag hittills träffat över nätet.
Jag träffade människan personligen en gång för att bekräfta alla dessa historier och skryt han med självförtroende drog via msn. Precis som jag hade trott var allt en lögn. Inget konstigt egentligen med att man träffat en person via nätet som målar upp värsta bubbliga rosa bilden om sig själv och sitt liv men som i verkligheten egentligen var något helt annat.. Men det började bli riktigt allvarligt när människan hittade på falska personer som tog kontakt med mig och sa att han var på väg att begå självmord för att jag inte längre vill ha nått med honom o göra! Snäll som jag är kunde jag inte låta det slinka förbi, att en person vill ta sitt eget liv bara för att jag inte ville fortsätta prata med honom. Så jag ringde flera flera ggr tills människan på msn skrev "jag var ju bara ute en sväng, glömde telen hemma".....

Så jag slutade prata med människan. Han försökte be om förlåtelse så småningom genom att göra en video med bilder på mig och animefigurer, jämförde mig med figurerna och skrev punkter "varför Pocky är så söt" yada yada. Creep-varning delux! Blockad!

Jag kommer inte nämna hans riktiga namn, förutom att han kallar sig "Orochi" och är en asiatälskare. Senast jag hörde något om honom var massa lögner han hittat på. Ja, å så nu senast då jag råkade se honom i gästlistan på Johns avskedsfest.

Så nu vet ni den mycket förkortade versionen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar