torsdag 17 mars 2011

Sommarplaner

23.12

Jag vill gå på bröllop. Kan ingen i min närhet gifta sig snart så jag får anledning att klä upp mig i fina skira sommarklänningar?

Har inte funderat så mycket på hur sommaren kommer att se ut förutom att jag måste jobba minst 5 dagar i veckan á 3h för att få det att gå runt. Men det gör ju egentligen inte så mycket. Får ta den diskussionen med Kenneth eller Peter!
Men jag vill åka till nån festival, Arvika? SGA? SGA är väldigt aktuellt då många av mina vänner ska dit och det är belägrat i Stockholm, med camping! Helt underbart. Men har inte kikat närmare på vilka som kommer att spela, så än så länge lägger jag det på hyllan. Arvika iår kommer att dra ner på antalet besökare samt priset på biljetten i och med festivalen floppat 3 år i rad nu. Peace and Love verkar också intressant.....

Resa utomlands kanske? jag vill jättegärna åka bort nånstans med E, men han kommer att ha fullt upp med BTS och att vara sommelier hela sommaren så semester kommer inte komma på tal förrän i augusti :(

Vad ska Fia göra i sommar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar