torsdag 6 januari 2011

Min lediga tid

02.22

Som jag i tidigare inlägg nämnt så ville jag ta tag i träningen nu när det är jullov. Men hittills har jag bara tränat 2 ggr, tror jag. Senast var nog i söndags, men efter det passet hade jag ont i innanlåren fram tills idag.
Hur som så har jag märkt att det är mycket lättare att hålla formen när man jobbar heltid och inte hinner sitta och slö-äta så mkt. Ledighet gör mig fet, inte bra.

Så nyss skrev jag äntligen klart projektarbetet, skickade iväg den till Charlotte för en första granskning och hoppas på att inte behöva ändra så mycket på den. Jag kanske skriver dit lite mer om det skulle dyka upp nått i huvudet, men jag tror inte det..

Hittills under ledigheten har jag börjat kolla på Naruto Shippuden (?) och fortsatt kolla på Conan och annat. Nyår var bra. Har jag skrivit om nyår än?
Jag har hunnit kallkrigat med E ett par ggr, städat och diskat väldigt mycket.. Lagat mycket mat och ätit mycket mat.... inte så mycket mer än det. Mellandagsshoppingen har jag lagt på hyllan, har inte råd. Väntar ivrigt på att csn pengarna ska komma, måste förbi någonstans där de har en skrivare så jag kan skriva ut skitet och be björn eller micke skriva under så jag kan vidarebefordra brevet till CSNs kontor.


OK, slutskrivet om tråkigheter. Skriver om nyår i ett annat inlägg istället. imorn. ska gå och läsa harry potter nu. PEACE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar