måndag 31 januari 2011

Fiskisfesten

21.46

Så vad menas med Fiskisfest? En fest borta i Fisksätra bortom Saltsjöbanan.
Vem/vilka bor där? Mitt ex John, hans nya tjej Nathalie och en till vid namn Jennie. Ett kollektiv.
Varför Fiskisfest? Inte många i den umgängeskretsen har en stor lägenhet som han husera mer än 20 personer. Dessutom bor det trevliga människor där.

Ja och så i helgen. Det var andra gången jag var där, blev lika full som förra gången och hade det ytterst trevligt. Mycket fint folk. Många i kostym, jag var den enda klädd som en cheerleader.
Jag och min Koskenkorva blev goda vänner men den är fortfarande inte slut. Jag dricker så dåligt eller jag blir numera väldigt lättpåverkad. Svårt att estimera hur mkt man ska handla.

Kvällen slutade med att jag kom till Aspudden kl6 på morgonen och E kom och mötte upp mig med Sony så promenerade vi hem till kransen.

Jag avslutar inlägget med några fååå bilder från festen, min iphones kamera är inte så bra och jag glömmer att ta bilder hela tiden.



Den nedre bilden fick jag ljusa upp mkt på photoshop i och med att den var tagen i skitdåligt ljus! Men det är jag och Andy :D
Min cheerleader dräkt (från High School Musical...) som jag gick låna av Gustav!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar