lördag 22 januari 2011

Vardagsaktiviteter

21.35

Jag kommer inte riktigt ihåg när alla dessa bilder tog men det har bara varit något vi gjort under dagen..


den här dagen var jag, E och hans sommelier kollega Markus ute runt stureplan och letade efter dörrmatta och annat trevligt till våra lägenheter. Tror vi stannade upp på Sturehof och Riche mellan varje butik.


Jag älskar sushi. Det finns få ställen i stan som gör riktigt bra sushi, många får inte ens ett godkänt av mig.
Det finns ett par ställen som jag alltid går till, annars försöker jag undvika att gå till "sushibarer" där jag inte blivit rekommenderad till eller provat själv. Hur som så finns det ett litet krypin i Hötorgshallen som heter Ishi, prova! En jättesöt liten japansk gubbe som gör sushin :)



Jag bakade Nazi-kärleksmums (skämt åsido)




En dag gjorde vi egna räkmackor! Det är så dyrt att äta räkmackor ute, men så gott..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar