fredag 7 januari 2011

Nyår 2011

23.37

Jag är en vecka sen med att blogga om nyår. Om jag skulle ha varit en populär bloggerska skulle jag fått stryk av mina läsare, men nu är jag ju inte det så det kanske inte spelar så stor roll.

Nya året 2011 firades hemma hos Nisses föräldrar i Slussen. Jeanette och Nisse hade bjudit in folk på en nyårsfest som jag kallar "Uppstyrt". För första gången i mitt liv fick jag klä upp mig i finklänning där alla festens deltagare var väldigt fint klädda, somliga kom i snygga smokings också. Nice.

Bilder säger mer än ord. FISKÖGA! Voila!



Ovanför här har vi Josefin till vänster, mig och Andy från England

Nedanför har vi bild på buffébordet


och så har vi en stekbild på mig och Mats

Jättesöta Jeanette! Tack för festen!














Jag avslutade kvällen ganska tidigt genom att dra mig ner mot BTS för att möta upp E som har jobbat. Jag var full på min roseflaska som jag hade tagit med.

Gick ner till BTS, fick royale bemötande när jag kom innanför dörren av Fredrik som hällde upp Sommersby direkt och Mackan som ville bjuda på champagne (jag tackade nej). Resten av den kvällen var jag bara seg och trött (läs full). Fick dock äta världens bästa fyllekäk, färsk hummer, krabbklor och räkor med aioli och majo! Blir bilder på det en annan dag :) Jeanette vill att jag ska ut och möta henne i Collage, i dont know if i should

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar