lördag 22 januari 2011

Ett pass på Art Corner

21.42

Jag jonglerar 3 jobb just nu. Jobbar inte kvar på Eventbook nu när praktiken är slut, men däremot jobbar jag på båda Muffinsfabrikens lokaler. Den ena är ett café och den andra är mer som ett konditori där man bara droppar förbi och köper muffins. Visserligen kan du beställa en god latte av mig på konditoriet med, men det händer inte så ofta. Mitt tredje jobb är som jag tidigare har pratat om, Art Corner. Som nu går med vinst (äntligen och Stort grattis till Mäm)! Det blir ett pass här och ett pass där, i och med att jag har bestämt mig att jobba mkt nu under våren för att kunna spara ihop pengar till att resa (eller göra något roligt!!!) så blir det en hel del jobb som jag varvar med skolan.
Man kan ju undra när jag vilar, mellan passen! Vill man tjäna pengar och inte på heltid så får man lida lite. I längden kommer det att vara värt det.


Hur som, idag jobbade jag på Art Corner (som jag förkortar AC). Tog några bilder på våra kunder och deras kreationer, men blir alltid så inspirerad!
Btw, har jag berättat att jag fixade ett extrajobb där för Alisa med?? Ska bli kul att få jobba ihop med henne igen :D






1 kommentar:

  1. Yaay, u and me på tisdag!! =D Ser fram emot det! och förevigt tacksam att du fixade giget =) sjukt najs extrajobb.

    SvaraRadera