torsdag 27 januari 2011

Ekonomitenta nummer 2

23.26

Imorn har vi våran andra ekonomitenta, jag har blandade känslor.
Sen vi började vårterminen har jag skjutit upp ekonomin, har ingen bra anledning till det men samtidigt bryr jag mig inte riktigt. Ja ungefär fram tills igår då jag kände smått panik. Jag har varit med på alla lektioner och gjort alla uppgifter under lektionstid, så basic kan jag ju teorierna och uppställningarna. Björn (vår lärare) säger att är man med under lektionerna så klarar man tentan.

Idag har jag "pluggat" i mindre än 3 timmar? Vilket jag tror räcker... Skulle ha ägnat hela dagen åt Resultaträkningar, Likviditetsbudget och Balansräkningar men det gick inte som jag planerat. Träning, Conan, matlagning samt lite powernaps var trevligare. Nu ska jag ut med Sony, han har kollat desperat på mig hela dagen..

På lördag är det jobb och sen fest ute i Fiskis. Jag ska ha en cheerleader outfit på mig. Självtolkning av Kostym!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar