onsdag 29 december 2010

Melldagsshopping och Bio!





22.33

I måndags var jag ute med Alisa och mellandagshandlade lite! Ville så gärna köpa nått från Fröken Söt men jag får inte på mig kläderna :( buhuu. Dock hittade jag en fin cocktailklänning på JC som jag ska ha på nyår. Såg ett par väldigt fina och sexiga pumps i leopardmönster för typ 400kr, vet inte om jag ska slå till eller inte..
anyways. Matte kom och mötte upp oss efter jobbet och vi gick till Tjallamalla. Hittade inget och på vägen tillbaka till medis när vi gick på folkkungagatan passerade vi en bokaffär som höll på att rensa deras lager! Alla böcker kostade 10kr och jag köpte 2st pockets, en harry potter och en kokbok.

Efter shoppingen skulle jag möte upp E utanför Rigoletto där vi skulle se Tron Legacy i 3D. Jag får ont i huvudet av 3D men E verkar inte riktigt ha fattat det än, trots att jag sagt det massa ggr.
Filmen i sig var väl ganska ok, schyssta effekter och jag vill också ha en lysande spandex-dräkt på mig.. Men handlingen sög.
Självklart åkte vi inte hem direkt utan åt middag ute, denna gång en pastamiddag på Vapiano.

För min del blev det Scampi fast med tomatsås och vitt vin istället för grädde som det egentligen är. Älskar scampi!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar