lördag 18 december 2010

Förlåt mig

23.11

Jag har varit så dålig på att uppdatera de senaste månaderna... Eller sen jag började blogga. Jag kan kyssa nyårslöftet hejdå.

Ett nytt löfte för i år kanske?
Fast löfte låter så jobbigt. Döpa om till en Utmaning istället? Man behöver ju aldrig vinna utmaningar, men så länge man jobbat hårt för utmaningen så tycker jag att det räcker gott och väl.. Ivf för mig.
Får återkomma med "utmaningen för 2011".

LIAn är äntligen slut. Kunde nästan inte kännas bättre. Man jobbar 9-17 varje dag men får inget för det förutom erfarenhet. Känner inte riktigt att jag vill åka ut på LIA igen om jag inte gör en deal med Eventbook att jag får lika mkt betalt som vanlig anställd. Motivationen försvinner annars.

Snart är det jul. Hemma hos oss firar vi inte jul, vi firar "Taco Diaz". Blir andra året jag firar 24e december tillsammans med E, Rasmus och Jon, så får vi inte glömma Sony. (Är du ensam och singel får du gärna komma och fira med oss)

Träningen går framåt. Försöker verkligen gå 3ggr i veckan, även om jag bara orkar träna i 15 minuter. Hellre det än ingenting eller hur :)
Men jag känner resultat, försöker inte titta blint på vågen utan gå efter hur jag mår och känner. Har sagt upp medlemskapet på 24seven, vill göra något nytt så jag funderar på att bli medlem i Friskis igen. De har ju ändå det mesta förutom en pool.

Köpte after shave till E som jag hoppas han gillar. Han har ju gått och lånat lotion av mig för att han blir så torr ibland ...

Han säger att jag inte kommer att få nått i år. Jag förstår honom i och med att jag bara fått svindyra saker de senaste högtiderna. Men innerst inne hoppas jag ändå att han ska komma med ett inslaget paket. Fy va jag skäms..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar