lördag 25 december 2010

Tacos Diaz




00.17

Ännu en Tacos diaz avklarad. Smärtfritt.

Jag vaknade relativt tidigt för att hålla på med min iphone igen, batteritiden sög ju men Kenny tipsade och problemet är löst.
Sen fick jag tjockiskänslor så jag gick och tränade en halvtimme innan jag skyndade mig hem för att göra mig i ordning för att åka till SÖS där Rasmus spenderar Jul i år. Väl där mötte vi upp Jon och Simon.



Efter en kort vistelse så åkte vi allesammans hem igen för att äta mat. Mycket hade vi redan förberett på morgonen så det var att steka köttfärs och skära lite sallad. Jag hade tänkt att 2500gram kött inte räckte men det gjorde det gott och väl, det blev mycket över också. Blir stekt ris imorn till lunch :)



Mycket Corona gick åt, och tequila. Drack en tequila iår och massa vin vid sidan om, blev inte full.
Igår kväll fick jag en väldigt fin och mysig 2års present av E, tänkte ägna ett inlägg imorn där jag visar vad jag fått. Ju äldre man blir desto mindre presenter får man, vilket suger men skitsamma!

Är helt utslagen, så jag funderar på att lägga mig. Kanske läsa lite True Blood innan jag somnar... vem vet. Behöver köpa en ny pocket som jag kan fördriva tiden med.

God Jul och Feliz Tacos Diaz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar