lördag 25 december 2010

Årets julklappar!

22.24

Nu är Julen officiellt över för min del och framför mig är det bara årets härliga mellandagsrea!

Men innan mellandagsrean ska börja imorn så vill jag visa lite vad jag fått iår!


Här nedan ser du ett presentkort jag fått av mina chefer på Muffinsfabriken! Väldigt generöst av dem i och med att jag knappt jobbat där i två månader. Skitbra arbetsplats kan jag säga!


Här har vi lite praktiska saker som duscholja och hudlotion från Morbror och hans fru! Jag kan aldrig få nog av hudkräm :)


Ett par skinnhandskar av mamma. Jättefina, verkligen. Men problemet är att jag aldrig använder skinnhandskar för att de endast ser snygga ut och värmer aldrig... dvs opraktiska! Så jag tror jag lämnar tillbaks dem :/ sorry mamma!


Och så har vi ännu mera presentkort (Upp och ner) från morbrors fru och det alltid uppskattade, pengar, som jag fått från mamma och Jakob!


Och så fick jag en jättefin japansk gjutjärnstekanna och svart te av E! Han tycker att jag dricker så mkt te nu för tiden..


Sony fick också julklapp. Ett halsband som lyser som han kan ha nu när det är mörkt ute. Så vi hittar honom när vi släpper honom ute i skogen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar