torsdag 23 december 2010

Äntligen Julledighet!

23.39

*PUST* *STÖN* *GRÅT* *KÄNSLOR*

Ja ungefär så känns det för mig, Äntligen är det julledighet. Som jag bara väntat! Efter att ha jobbat heltid på Eventbook och utöver det extrajobbat på Muffinsfabriken och Art Corner så kan jag ju konstatera att vintern har varit tuff. Nu kan jag äntligen luta mig tillbaka (bokstavligt talat luta mig tillbaka) och blogga i lugn och ro utan att känna att sovtiden försvinner på "onödigheter" :)



Så vad ska göra nu när jag är ledig??? hmmmmmmm javeenne. Träna är en sak som poppar upp! Passa på när jag har massa tid. Har ju ingen ursäkt att inte gå.



-Tänkte mellandagsshoppa lite med Alisa. Rensa garderoben igen. Vill köpa några klänningar online men det händer ju aldrig, vet inte varför. Och så har vi det där med pengar-problemet. Har ju inte hur mkt som helst att röra mig med men vi får se vad som blir av.


-Kanske träffa folk man skjutit upp? Försöka åka hem till annat folk och hänga? Exempelvis hem till Moki. Har blivit bjuden hem till honom masssaMASSA ggr men aldrig kunnat ta mig dit. Jag skäms. Eller så bjuder jag in folk hem till mig på fika.

E ska ju åka till Champagne i Januari, när vet han inte. Så jag kommer vara ensam hemma igen..

Juste. Uppdatera lite hur det går med min Iphone. Den låste ju sig om jag inte hade nämnt det tidigare. Istället för att betala 200kr *snål* till nån som kanske kan jailbreaka den så tog jag hand om det själv. Nu har jag lärt mig mycket jag egentligen inte borde kunna.... Fast problemet med batteritid återstår. Har försökt lösa problemet men det verkade inte funka (?) så jag lägger det på hyllan (tills på måndag kanske).

Bilder på blogg är mkt roligare än inga bilder. Så därför finns det bilder som egentligen inte har så mkt med texten att göra. Exempelvis här nedan har vi en bild på Daniel Stigefelt, väldigt duktig fotograf och illustratör. Googla vettja.



Puss och kram! Klockan har passerat tolv, God Jul allesamman!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar