måndag 11 april 2011

Resultat med Shape Up

00.14

Jag har väl skrivit om Shape Up tidigare. Hur som helst.

Här är resultaten efter 11 veckors räknande av kalorier och gym-träning!

- 5kg

- 4,5cm midja

- 4cm stuss

- 1cm bröst

- 2,5cm H.lår

- 3,5cm V.lår

Känns riktigt bra! Det blir nog beachbody 2011 iår :D
Jag ska fortsätta med Shape Up i 7 veckor till,
det är främst för att jag har börjat med gruppträning på Friskis och Svettis. Så kombinerat med det vill jag se vad för resultat jag kan uppnå. Bättre fysik (minskande mått och starkare kropp) och bättre mental hälsa men också känna sig frisk och pigg. BOO-YA!

Kör mesta dels gympa på medelnivå, men måste börja ta det lite lugnare i och med att efter dagens pass så känner jag att ryggen säger ifrån lite. Vill ju inte få ryggproblem igen, vore drygt. Ska prova på massa annat också, funderar på Core, Skivstång, Flex och kanske Yoga?
Det känns som om det kommer att bli en väldigt aktiv vår för min del. Kul!

2 kommentarer:

  1. Hmm, det här borde jag tvinga på tjejen. Vilken Friskis tränar du på? / Koski

    SvaraRadera
  2. Tvinga på henne att gå ner i vikt eller bara träna för bättre hälsa?
    Tränar i Hornstullanläggningen. Men jag har ju ett kort som gäller i alla anläggningar i innerstan :)

    SvaraRadera