måndag 25 april 2011

Påskägg!

20.03

E sa att jag var för gammal för att få påskägg... I fredags var jag hemma hos mamma för att hjälpa henne med att göra wonton. När jag kom hem till henne hade hon redan gjort klart allt..helt i onödan. Men det var trevligt att hänga lite med mamma ;)

Så E ringde och ville att jag skulle hem. Så jag skyndade mig hem och han skickade iväg mig på påskäggsjakt! Blev jätteglad självklart :) hittade ett litet ägg vid fönstret, öppna den och hittade bara skumbananer och lakrits. Jag tackade men E blev ju bara chockad! Han trodde att jag skulle vara sååå otacksam för ägget och gnälla på honom. Jag var bara glad av att få nått överhuvudtaget :D
Men sen skickade han iväg mig igen och gav mig en ledtråd (fågel). Så efter ett tag hittade jag ett stort ägg inbäddat bland massa lakan fylld med mina favoritgodisar ;3 helt underbar kille! <3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar