onsdag 20 april 2011

Gyaru snart!

20.12

Har på senare tid blivit mer och mer intresserad av Gyaru-trenden. Det finns ju en sån grupp i Stockholm. Ingen asiat, bara wannabies. MEN inget illa menat, de gör det ju snyggt :)

Så jag har googlat lite makeup tutorials och kommer nog inom snar framtid att lägga upp bilder på hur kommer att gå :D
Har bruna och gröna linser sen lång tid tillbaka som jag borde använda. Dessutom beställde jag hem lösögonfransar via nätet. Så jag måste ju prova dem hur som helst.
Det är deras makeup som jag tycker är snyggt, kläderna...sådär.

Tanken är som bilden nedan. Stora söta ögon, klar och jämn bas? linser och löshår?
Hur som, bilden är tagen från Youryoutopia som bloggade lite om gyaru makeup tutorials.
Jättesöt tjej här nedan. Hoppas jag blir lika fin som hon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar