söndag 4 juli 2010

Söndagsmiddag

23.03

Vi vaknade relativt sent idag efter bröllopet som hölls i Kumla Herrgård. Åkte in till stan vid 15.30 nån gång och E skulle förbi By the Sea och skicka lite mail till leverantörer medan jag skulle lämna in hans Skagen klocka på lagning som han fick av mig.
Det blev ingen lagning efter att ha gått till Ur&Penn och Sturegallerian utan att hitta någon som säljer Skagen eller kan fixa banden... Så jag och Sony gick till BTS och väntade på E istället under den gassande solen. (Vi sov hemma hos mamma som är i Grekland och Sony fick vara där ensam)

Efteråt gick jag, E och barchefen Fredrik till Lydmar Hotel för en sen lunch eller tidig middag.
Hittade tyvärr ingen bild på deras ute terrass, men här är lite bilder så ni får ett hum om hur det ser ut :)
Jag åt confiterad andlår med rödvinskokta linser och potatisgratäng medan killarna åt cheeseburgare och drack öl till. Sen blev det citron tartat med rabarbersorbet för mig och kaffe med avec till killarna. Sony fick vatten


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar