måndag 26 juli 2010

Helg, Saffran och Svärmor

12.19

Nä Skärpning Sofia! Måste bli bättre på att blogga!

Jobbade i lördags, sen var det raka vägen hem och möta upp E och Rasmus. Utgång! Killarna hade gett Sony öl så han kräktes efter en stund. Inte lika roligt, de fick skopa upp skitet.
Planen var att öla på Koh Phanang men självklart var det löning i helgen och alla skulle dit. Så det blev middag och fördrinkar på Mississippin Inn (Stavning?).




Efteråt mötte vi upp Katta och Isabel som är vän med Rasmus och gick vidare till Little Persia. Trevligt sällskap och god drink! Saffrans-drink, som jul i munnen! Älskar jul och saffran. Saffran-risotto nästa?


Igår bjöd Ylla mig på lunch hemma hos hennes pappa på Söder. Fick äntligen träffa hennes nya dude som jag kallar Toast. Fick ta igen lite med henne och det var skönt.
Sen var det raka vägen till Liljeholmen för svärmor var på besök. Vi (jag, rasmus, eva-lena och E) åkte hem till oss.. Men jag var oförskämd och somnade på sängen. Hoppas hon inte tyckte illa om mig :(
Vi ska ju åka till till Kramfors och hälsa på om 2-3 veckor >.<

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar