torsdag 29 juli 2010

Shoppingrunda

23.11

Förr igår följde jag med E ut till stan och shoppade. Eller han åkte väl in först för att fixa lite saker på jobbet och sedan skulle jag möta upp honom. Det slutade med att jag somnade på soffan, han tog 100år på sig och ringde och väckte mig när jag sov som bäst. Självklart blev jag irriterad, men släpade mig ut till stan ändå.

E köpte choklad till mig för att göra mig glad. Det hjälpte lite. Med pussar blev det bättre.
Antingen är det mitt fel eller så vet E inte hur man sparar pengar, för varje gång jag följer med ut när han ska köpa kläder så går det upp mot några tusenlappar... det gör ont i mitt hjärta när han köper boxers för 800kr!

Well. Vi gick förbi Brunnsgatan sen och tog ett glas champagne efter rundan. Sen åkte vi hem och lagade god middag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar