lördag 17 juli 2010

bitter-fitta

15.46

Jag har blivit en bitter-fitta. Jag klagar, ingenting gör mig glad, folk irriterar mig... Ja ingenting är bra nog för mig.
Allt för ofta är det kunderna jag handskas med. Men vad kan man göra, bara att le och göra latten de beställde.

Jag tror att bitterheten kommer mycket från att jag inte får ta ut min aggression på något/någon. Så minsta lilla grej kan göra mig vansinnig. Så för att lösa problemet borde jag gå någon slags kampsport eller träning där man kan slå saker.

Det blir mycket jobb framöver. Och hösten börjar klarna upp för mig. Jag trivs tyvärr inte med alla kollegor, men än så länge kan jag inte säga upp mig eller byta. Men om allt blir som jag vill så kanske det ändå löser sig så fort Marie kommer tillbaka från hennes semester. Håll tummarna för mig allihopa.

Bror kom in på Södertörn, ett stort Grattis till honom. Vi får se om jag pluggar Japanska eller KY i höst. KY får man inte svar förrän i Augusti?? skitsamma

ikväll blire Le Rouge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar