fredag 5 november 2010

Titel

00.02

Snackar med E i telefon, han ringde precis när jag skulle börja skriva. Blev väldigt distraherad.

Så, vad ville jag berätta egentligen.. Inget speciellt. Har haft Porjektplanering hela veckan, visserligen bra att kunna men mycket kunde man läsa själv i kompendiet vi fick. Vi fick i uppgift att skriva en projektplanering inför LIA 1 till på torsdag (igår, 5 minuter efter tolv) fast jag skrev klart den redan i tisdags då vi fick uppgiften. Allt för att underlätta för mig själv i och med att jag åkte till Östersund i onsdagskväll, åkte hem med 10 flyget torsdagen.

Besökte Liljeholmens vårdcentral för första gången. Unga läkare som jobbar där. Hon jag mötte var arrogant, ignorant och dryg som in i helvetet. Jag vet inte om jag vill dit igen, någonsin.

Köpte ett par nya boots. Har inte köpt nya skor på evigheter (senast i HK, Januari). Känns lite hårt, men jag behöver. Behöver även en ny höstjacka. Har lämnat in min kappa till morbrors fru som ska ta med den till HK för att fixa fodret....... Har dessutom investerat i ett kosttillskott för hår. Jag måste seriöst ta tag i problemet... Flint vid 25, nejtack!

Nu måste jag möte upp E vid macken med Sony. Gotta go!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar