torsdag 18 november 2010

Första veckan

22.52

Första veckan av praktiken är snart avklarad.. Bara 4 veckor kvar. Måste tyvärr säga att jag inte riktigt gillar det, får mig att undra ifall jag valt fel utbildning igen..hm
Det är inte sådär jätteintressant på LIAn just nu, men jag gör något ivf. Fixade in Gustav i tisdags, så vi är två som är på Eventbook. Dagens mest intressanta var utskicket jag fick vidarebefordrat av Evelina där vi är inbjudna på Afterwork/mingel på Hilton Slussen nästa onsdag. Det är ett resebyråevent som Lufthansa ordnat och inbjudna får 50% rabatt hela kvällen, så här ska det minglas och knytas kontakter!

Sony verkar ha haft ett irriterat öga, eller rent av ögoninflammation. Vi har gett honom ögonsalva så nu verkar det ha försvunnit.

E har börjat spela WOW igen. Jag H-A-T-A-R det. Jävla Philip i gbg som inte har ett liv och drar in min man i träsket...

Kombinerar praktik med extrajobb vid sidan om. Jobbar inget på vardagarna utan bara på helgerna... det kan bli tufft. Man måste ju vila nån gång. Men på lördag är det födelsedagsmiddag som gäller. Har blivit bjuden av Jeanette, så jag ska åka dit med Nisse (Jeanettes pojke). Hon lovar mängder av sushi, jag gillart!
Annars 4,5 timmes jobb på söndag. Pengar, den bästa uppfinningen ever. Eller?

bild tagen den 14 sept 2007

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar