tisdag 24 augusti 2010

Sabba inte nu Sofia!

23.55

Jag ringde SU och frågade ifall jag kunde ta en reservplats på Japanska I och de tyckte att jag skulle på uppropet imorn. Det är alltid nån som inte dyker upp så förhoppningsvis får jag en plats där ändå eftersom jag inte riktigt vet ifall jag får jobb på Stadsmissionen eller inte. Det är väl lika bra att ha en "fast" inkomst från CSN bidraget, eller hur? Dessutom måste jag nog fortsätta på matte C, har bara 3 prov kvar att skriva, det borde jag väl fixa?? Ska maila tillbaka till Bosse och säga att jag är på, i värsta fall tar jag matte C på 3 terminer ^^;;;;

Well, jag håller fortfarande tummarna att jag får jobbet på Stadsmissionen. Smsade Marie idag och frågade ifall jag skulle komma in på torsdag och fredag och jobba lite då hon sa förra veckan att hon behövde folk, men än har hon inte svarat........ så jag ska inte hålla hoppet uppe utan fortsätta söka andra jobb.


JUUSTE! Vi var och köpte säng förra veckan på Kungsängen :D och imorn kommer våran "queen-size" säng. Sprillans ny. Sony får inte ligga i den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar