måndag 2 augusti 2010

Måndag 2/8

20.42

Imorn åker E och Rasmus till Las Palmas, så idag var det lite kvalitets tid tillsammans :) även om vi spenderade några timmar med tvätten.
Han hade lite saker att göra nere i BTS så vi gick ner dit först och senare var tanken att vi skulle äta sen sen lunch på Akki Sushi som har stans bästa sushi, men de hade semesterstängt. Så vi gick till stället vid björns trädgård bredvid Murasaki där alla töntiga söderfolk gärna hänger...

Jag beställde vitlök och chili bräserade räkor med aioli och bröd medan E beställde polska korvar med sidfläsk??
Hans var nog godare än mina, då mina räkor inte smakade så starkt som man hade förväntat sig och att räkorna inte var så färska och aiolin smakade mest ägg. Jag hade det ändå trevligt tack vare mitt sällskap.

Det är min mens vecka, och jag beter mig som en bitch mot E. Trots det är han den snällaste mot mig i världen.. I just love him! Han köpte nämligen ett storpack med kexchoklad och toblerone till mig utan att fråga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar