tisdag 6 april 2010

Kortfattat om påskhelgen

16.30

Inledde påskhelgen med att jobba på torsdagen. Det var mycket att göra, antagligen för att många skulle åka hem till sina familjer och fira.


Rasmus och E hängde mesta dels av helgen och gjorde inte så mycket förutom att dricka öl/vin/grappa och spela Wow.. Ett spel som jag verkligen hatar. Nästan lika mycket som när någon blåser rök på mitt ansikte. Men fick ju två påskägg så jag blev glad.



Jobb lördag i 5 timmar på Robert's coffee. Afterwork med Benita från RC. Det blev Snaps och sen Bar 54. Mycket trevligt mycket mysigt. Vi hann komma överrens att vi skulle dra till Arvika iår, men det måste jag nog ställa in för att jag hade tydligen redan dubbelbokat de datumen med något annat :(( well. som tur va var det ju inga bra band man ville se.
*Det var ett par som vann ett brölopp på Centralstationen.. Inte direkt mitt förstahandval att få gifta mig på Centralen men men.. Lyckliga verkade de.


Har sovit över hos E i nästan 2 veckor i streck. Sony har varit där i 5 dagar. Han är så needy när han inte får någon uppmärksamhet. Nja, så är jag nog också när Rasmus är där.


Fest lördagkväll. Förfest/födelsedagsfest hos Elle. Valde att totaldissa Mana, hoppas hon fattar vinken. Drog vidare till Tech Noir för första gången på SÅÅ länge med Adde, Anna, Tina, Patrik, Jonas och Lillan. Mycket trevligt gäng, plus alla andra vänner man inte träffat på asslänge..... Som jag kallar det, familje sammankomst.


Och igår bjöd E mig och min moster Fanny på middag på B.A.R. Moster är här på semester. Det var trevligt och maten var god. Dock tyckte E att risotton va lite sämre än förra gången. Jag har inte så mycket att klaga på förutom att de aldrig kommer ihåg smöret till brödet....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar