fredag 9 april 2010

ångestladdat ämne

22.06

Jag berättar det mesta för E. Så som jag två dagar i rad gått till skolan och fått antingen en lapp mot ansiktet där det står "Ej lektion idag" eller fått en förvånande blick som säger "vad gör du här?" av läraren.. Tydligen har jag ingen koll på när jag har och inte har lektioner.
E påpekar att jag inte är så motiverad till att plugga, för jag "orkar inte" gå till skolan så ofta eller "orkar inte" göra läxorna. Jag vet inte om han har rätt för att jag inte vill tänka så mycket djupare på det han sa ifall jag inser något jag inte vill......

Hur som helst. Ansökan till Södertörn Högskola, Done. Det blir heltid med "Innovation, Ekonomi och Design" till hösten om jag kommer in. Jag tror jag kommer in.

Imorn ska jag skriva HP för första gången. Det är ångestladdat. Och jag stänkte stekhett olja 1mm från ögat precis.. det gör ont

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar