måndag 4 oktober 2010

Sena bilder!

19.16

Känner ibland att det är dags att skaffa sig en mobil som är till för surf och fotande. Min sony ericsson är främst en musikmobil...which is good but still not really good enough.

Här kommer en rad sena bilder från olika ställen. Jag berättar under bilderna!


Festen borta i Fiskis! John tuppkammen och Hanse smajlet försöker värma sake. Tror det gick bra.




Random bilder från kvällen.. Som slutade ganska bra :D kom hem vid fem på morgonen. E blev ju sur som sagt....



Sony är Needy så jag lekte lite med honom


En dag i skolan med kundprojekt

Söta Jeanette!
Mats och Piotr

Det var utgång i helgen. Förfest i Gärdet och sen ut mot Berns!

Dagen efter smakade det fortfarande Gin i min mun.. Äckligt. Jag blev ett jello i flyget till östersund

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar