fredag 22 oktober 2010

Tentor

01.04

Har haft två tentor nu inom loppet av en vecka.. inte så skönt. Men ekonomin gick bra, fick ett G, funderar på om jag ska skriva upp den till ett VG.
Idag skrevs det branschkunskap. Den var inte svår men finurligt med poängen. Minsta lilla grej man missar kan ju resultera i noll poäng. Hoppas jag får ett G på den med, då är jag nöjd.

Provjobbet på Muffinsfabriken igår gick jättebra. Kenneth tyckte att jag var jätteduktig och snabb. Ska förbi imorn med fast mellan 11-14. Och sen ett sista provjobb antingen måndag eller tisdagkväll. Sen som det verkar är det Go time. Nytt jobb för Fia.

Skickade iväg ett mail till Pelle på Studentconsulting idag med både CV, LIA underlag och ett kort "varför jag vill vara hos er". Hoppas han nappar på det.

Den här veckan har varit låååååång. Känns som om jag inte kunnat sova ut ordentligt på flera veckor...men i själva fallet är det bara 4 dagar. Men efter morgondagens provjobb och träning efteråt så är det helg!
Denna söndag ska jag och E ut och äta moules på Accurat! De hade ett antal olika sorter som man kunde välja. Det blir min första gång, känns spännande.


Så får man inte glömma nämna att nästa fredag är det skaldjursbuffé på Pontus By the Sea med Jeanette, Nisse och E. En dubbeldejt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar