tisdag 1 juni 2010

Hektisk vecka

17.12

Påbörjade helgen i torsdags med jobb på AC. Alltid lika inspirerande som vanligt.

Fredagen skrevs det slutprov, vi får hoppas på att jag eventuellt får VG i slutbetyg. Sen var det bara raka vägen hem och packa ihop mina saker.

Lördagen var fullbokad från 9-21 med AC. Många möhippor (4 eller 5st), mycket penis på en och samma dag. Sista möhippan kom vid 18. De var inte lika "party" som alla andra möhippor vi hade under dagen, men det berodde väl på att de haft en fullspäckad dag framför sig. De gick tidigt så jag och Mäm kunde plocka undan allt ganska snabbt. Sen körde vi till Pontus BTS och åt middag och pratade.

Söndagen körde mamma över mina flyttlådor och reseväska. Sen åkte jag, mamma och E till IKEA och ICA stormarknad och handlade på oss saker som vi behövde för att göra plats åt mig (hehe, köpa mer för att göra plats). Hela notan gick på över 3000kr. Och nu är jag skyldig E pengar. Det blir leva billigt resten av månaden! Försöka jobba så mkt som det går på Robban och Street.
Efter shoppingen så åt vi middag på Hermans för att fira mors dag.

Igår, måndags besökte jag och Rasmus Marie för att boka in tattueringstid.

På onsdag är det Tinges utspring

Torsdag, Art Corner igen.

Fredag, Smaka på Sthlm med Alisa

Lördag, hundvakt. Och eventuellt Tn. Hade gärna jobbat men hinner ju inte riktigt =_= Hoppas på flera pass nästa vecka istället. Får ringa Benita och höra av med henne.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar