tisdag 8 juni 2010

Lördagen

23.39

Lördagen började tidigt, redan 6.15 skulle jag och E vara ute i Slussen för att bli upplockade. Varför? Det var dags för Marios svensexa!
Jag skulle bara med och hämta upp deras hund eftersom Lisas möhippa råkade vara samma dag.
Killarna hade fått låna en bild i Danderyd, en sprillans ny Audi, tror jag. Något fancy nummer.




Detta är Soda. Mycket mycket mindre än Sony, men 100ggr mer aggressiv och egoistisk. Se den röda mattan? Det är Sony's sovplats. Hon tog över den så fort hon kom genom dörren. Dessutom morrade hon när Sony ville äta av sin mat för att hon ville ha den, med andra ord var Sony ganska mobbad i en och en halv dag.
Hon är mer needy än Sony, och blir lätt svartsjuk. Får inte gosa med Sony utan att gosa med henne också. Så vägrade hon sova ensam och ville alltid sova i sängen....
Men hon va söt ändå.


Nästa dag på morgonen tog jag med båda till barn sjön så fick de båda bada.



Sen dess har jag jobbat och inte gjort så mycket. Försökt träffa folk, men jag har alltid så mycket för mig. Nu har jag ju äntligen flyttat in hos pojken, och betalat hyra.
Skatteåterbäringen kom idag, betalade av 2000 på ett lån och hyra och det jag va skyldig Emil. Av 11k så har jag 1500kr kvar, resten som jag inte betalade lån med har jag sparat i ett låst konto. Man måste börja planera för framtiden nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar