torsdag 27 maj 2010

Somrig morgon

01.05

Blev väckt av jesus-ljus i sovrummet kl.5 på morgonen. Löste problemet med att lägga en kudde över ansiktet. Vaknade igen vid 8 av att jag tagit bort kudden. Somna om med en kudde över ansiktet igen. Fredrik gästade min dröm. Vaknade igen, samma procedur och drömde ganska jobbiga jaktdrömmar.

Vid 9 fick jag nog och gick upp. Tog på mig joggingskorna och kopplade Sony och drog på en morgonjoggning. Sprang till en liten sjö och fick lillen att dyka efter en pinne..... Han brukar svälja massa vatten för att han hoppar i med ett stort gap.... blåst men gullig.




Senare på kvällen plockade jag ihop mina krämer och ansiktsmaskar ner i väskan för att inta E's badrumsskåp.
Nånting säger mig att jag har för många hudvårdsprodukter...



och jag tog inte ens med allting denna gång ;'(





2 kommentarer:

  1. Mm, blöt hund. Heheh vad i skåpet är Emils nu? =) Tycker mig se en manlig rakhyvel och den mörkblåa flaskan på högsta hyllan ser ut o vara manlig också!

    SvaraRadera
  2. Ja men det är typ den mörkblåa flaskan och rakhyveln... och linserna.resten är mitt! >.<
    Vi får gå o bada med sony nån gång..lr vi kan tvinga ner honom i vattnet.roligare så

    SvaraRadera