söndag 16 maj 2010

12.42

Lördagen började med jobb. Fick gå av tidigt p.g.a. fint väder. Sol i bakgården med E och Sony. Kvällen var det middag på Rolfs kök.

God mat, god stämning, nice lokal. Jag är så fail som blir salongsberusad av champagnen och rödvinet vi tar till maten. Men efteråt gick vi till Grill för en strawberry Daiquiri och Penicillin. Jag tänker föreslå stället som en skön middagsdejt med någon snart, Jeanette/moki/Mäm/Johanna/emma ...jaaaa nån??
Efter Grill tog vi taxi till Pontus. Vi tog en champagnedrink och en öl, och mer champagne och vin när vi anslöt oss till Pontus staffens afterwork middag. Sen drog vi till Spitfire som vanligt.

Jag känner mig tvungen att då och då gå in till Spittan och beställa det gamla vanliga. för att se till att de inte glömmer vem jag är, nu när jag ändå jobbade in mig i stammislistan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar