fredag 14 maj 2010

Mental förberedning

14.04

Man gör mycket i livet som kan kräva lite mental förberedning. Som att äta en hel kladdkaka, hoppa höjdhopp, säga att man älskar någon... ja eller rent av jobba.

Jag ska snart gå till jobbet. Tycker att det gör mig mycket bra ifall jag kör lite mental förberedning.
Hoppas jag stänger med Finan. Det händer alltid något annorlunda när jag stänger med henne. Idag är det också klämdag, eventuellt är det inte så många som reser. Alla borde ha åkt igår redan.

Jag har mycket roligt inbokat framöver. Många Art Corner pass och även lite fester.
Men livet kan ju inte alltid vara roligt eller hur?

Idag kommer att gå bra. Inget speciellt kommer att hända. Jag kommer att hinna med allt och stängningen kommer gå som rinnande vatten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar