onsdag 8 juni 2011

Back to normal

22.03

Efter en lagom lång praktikperiod så var idag våran första skoldag. Känns faktiskt väldigt bra i och med att tiderna går lättare att planera, och dagarna blir längre också. Kanske inte lika bra för min träning eftersom jag nu inte kan lunchträna hehe.
Jag kommer att sommarjobba på SushiYama och försöka planera in Muffinsfabriken så mycket som det går. På SushiYama ska jag jobba heltid (Bra med pengar i sommar! Ja tack!) så vi får se hur det blir. Än så länge är det svårt att planera i och med att jag inte fått mitt sommarschema än. Sen hur det blir med skolan osv osv...

Har dock lite ångest över en gruppuppgift som ska in på fredag.. Men som vi inte gjort än >.<;;; UH och så jobbar jag imorgon, på fredag har jag bokat in lunchträning intensivpass på City anläggningen, samt hudföryngringsbehandling med IPL ganska direkt efter träningen. Sen senare på kvällen ska jag bjuda ut brorsan på middag för att han fyller 25år (YEY!).... På lördag jobbar jag, och söndag....

Jaja, kanske inte blir så mycket ledigt för mig ändå. Men det är roligt att ha saker att göra :D

Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar